torsdag 28 januari 2010

Award

Upplagd av hello-emma kl. torsdag, januari 28, 2010

Jag har fått en "Kreative Blogger" award från Bagerskan. Jätte kul! :)

Det fungerar så här....
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta sju intressanta fakta om dig själv!
D: Välj sju andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Här kommer sju fakta om mig!

1. Jag är 15 år
2. Jag är sockerberoende!
3. Trots det har jag aldrig haft ett enda hål i mina tänder
4. Jag sitter vid facebook alldeles för mycket, flera gånger om dan.
5. När jag blir äldre tänker jag flytta till USA.
6. Mitt favorit godis är Reese's godis!
7. Jag älskar Hello Kitty!

Sju inspirerande bloggar som jag gärna läser!

Kalasgott - En söt blogg med många fina bilder och recept!
BakeCake - Ochså en sockersöt blogg med fina cupcakes bland annat!
Dear Sugar Rush - Namnet säger det, sött!
Kardemumma Gumman - En blogg om matlagning och bakning!
Cutecakes - En blogg med massa goda recept på olika bakverk!
Call me Cupcake - Riktigt proffsiga och vackra bilder och bakverk
Baka baka liten kaka - En blogg med cupcakes, tårtor och andra sötsaker!

6 kommentarer on "Award"

Daniella - BakeCake on 28 januari 2010 kl. 21:55 sa...

Tack så jätte mycket för awarden!
Jätte roligt!

Tove on 29 januari 2010 kl. 00:26 sa...

Tack för awarden, roligt att hitta sig på din lista! :)

Cutecakes-Paulina on 29 januari 2010 kl. 06:14 sa...

Tack! Vad roligt att få en award från dig!!

Kalasgott on 1 februari 2010 kl. 08:10 sa...

Tusen tack för awarden!!! :) Du får ha en fantastisk vecka! Kram, Jennie.

Linda on 1 februari 2010 kl. 13:02 sa...

Tack snälla! Vad glad jag blir :)
Kram

♥ Anneli on 3 februari 2010 kl. 02:21 sa...

Tack så väldigt mycket för awarden! Jätteskoj ju! Tack!

Skicka en kommentar

 

Cupcakes 'n' stuff! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez